Ászf

INFORMÁCIÓ / ÜGYFÉLSZOLGÁLAT


ÁSZF


1.Bevezetés

A Smart Direkt Hungária Kft. Üzletszabályzata és általános szerződési feltételei

Cégadatok

Üzemeltetés:
Smart Direkt Hungária Korlátolt Felelősségű Társaság
Telefon:+36 30 382 9163
Cím:1132 Budapest, Visegrádi utca 47. B. ép.
E-mail cím:ugyfelszolgalat@smartdirekt.hu
Cégjegyzékszám:CG. 01 09 719844
Bejegyezve:Pest Megyei Bíróság mint Cégbíróság
Adószám:13122928-2-41
Bankszámlaszám:10918001-00000108-48520006
Ügyfélszolgálat:
Központi iroda
Ügyfélszolgálati iroda helye/Postai küldeményeket ide várjuk:1132 Budapest, Visegrádi utca 47. B. ép.
Ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje:Hétköznap 10-18 óra között
Internet cím:ajtodhoz.hu
E-mail:ugyfelszolgalat@smartdirekt.hu

A webshopban közzétettek nem minősülnek ajánlatnak. A Smart Direkt Hungária Kft. fenntartja a jogot, hogy az árukészlet aktuális állapotára tekintettel a vásárló, a web áruházon keresztül leadott megrendelést visszautasítsa, ha az nem teljesíthető. A Smart Direkt Hungária Kft. az egyes termékek vonatkozásában fenntartja az árváltozás jogát. A Smart Direkt Hungária Kft.. rögzíti, hogy a webáruház által automatikus visszaigazoló üzenet nem tekinthető sem aláírt, írásbeli szerződésnek, sem pedig a vásárló által a Smart Direkt Hungária Kft.-nek tett vételi ajánlat elfogadásának.

Figyelem! Az áraink csak a ajtodhoz.hu oldalon érvényesek,a boltjainkban az árak eltérőek lehetnek!

Az alábbi részletezett Általános Vásárlási Feltételek (a továbbiakban Általános Feltételek) kizárólag az egymással kölcsönös szerződésben álló felekre vonatkozik. Egyrészről a ajtodhoz.hu honlap használóira, (továbbiakban “Vevő” vagy “Te” -ként szerepel), másrészről a Cégnév: Smart Direkt Hungária Kft.. Telephely: 1132 Budapest, Visegrádi utca 47. B. ép. Bejegyezve Pest Megyei Bíróság mint Cégbíróság ,Cégjegyzék szám: 01 09 719844 Adószám: 13122928-2-41

Bankszámla szám : 10918001-00000108-48520006

Kizárólag az itt említett általános feltételek érvényesek és minden más feltétel helyébe lépnek, kivéve kivételes elõzõlegesen bejelentett, vagy írott módosítás esetén. A Smart Direkt Hungária Kft. -nak jogában áll esetenként az alábbi általános feltételeket módosítani, így minden vásárlás előtt újra el kell olvasni a Smart Direkt Hungária Kft. webáruház (továbbiakban honlap) általános feltételeit. Ezek a módosítások az Interneten való megjelenés pillanatától érvényesek és nem alkalmazhatóak a korábban megkötött szerződésekre. A honlapon leadott minden rendelésre a leadásának dátumán érvényben lévő Általános Feltételek érvényesek. Érvényesített rendelés esetén Te az itt elolvasott feltételeket feltétel nélkül elfogadod. A honlap használatakor beleegyezel, hogy elfogadod és betartod az itt felsorolt általános feltételeket éppúgy, mint a felhasználói szabályzatot.

2. Rendelés

A ajtodhoz.hu online webáruházban a vásárlásnak nem feltétele a felhasználó regisztrációja, viszont fontos tudni, hogy a nem regisztrált ügyfelek vásárlásairól nem vezetünk nyilvántartást, így ők nem értesülnek az akciós ajánlatainkról, mely adott esetben elérheti az 50 %-os kedvezményeket is! Ne maradj le semmiről, iratkozz fel a hírlevelünkre vagy a regisztrációkor jelöld be a hírlevél feliratkozást!

A regisztráció elsődleges célja a vásárlás egyszerűbbé tétele, az áruház kényelmi szolgáltatásainak és egyedi ajánlatainak igénybe vétele. A megadott adatokat a mindenkor hatályos adatvédelmi rendelkezéseknek megfelelően kezeljük, személyiségi adataidat tiszteletben tartjuk, adataidat nem adjuk ki másik félnek! Az áruházban a bejelentkezést követően van lehetőség megrendelés leadására. Bejelentkezés után a felhasználó megtekintheti és módosíthatja az adatlapján található információkat.

Fontos, hogy a szállítási adatokban bekövetkezett változásokat még a vásárlást megelőzően módosítsd!

Termék kiválasztása, kosár – A megvásárolni kívánt terméket kiválasztva, a kép alsó részén lévő „Kosárba” ikonra kattintva tehetjük a terméket a kosárba. Ekkor megjelenik kosár ikonon a növekmény. Az ikonra kattintva megjelenit két lehetőséget, a kosár tartalma című listát, mely tartalmazza az addig kiválasztott terméket (ket), annak egységárát és a rendelés teljes értékét valamint az egyből fizetés lehetőségét. A vásárolni kívánt mennyiséget a vásárlás lezárása előtt még lehet növelni vagy csökkenteni, törölni a terméket a kosárból illetve folytathatod a vásárlást.

A vásárlás befejezéséhez mindig követni kell az egyszerűen értelmezhető utasításokat.

Ha bármilyen kérdésed, észrevételed van áruházunkkal kapcsolatosan, kérjük jelezd az alábbi e-mail címen: ugyfelszolgalat@smartdirekt.hu

3. Termékinformáció

A ajtodhoz.hu mindent megtesz a termékek alapvető tulajdonságainak minél hitelesebb feltüntetése érdekében. Ennek módjai a termékleírások illetve a termékről készült fényképek, név, cikkszám, ár a készleten levő színvariációk, méretek és a termék anyagának összetétele.

4. Árak

A honlapon megadott eladási árak Forintban vannak megadva és tartalmazzák az általános forgalmi adót, viszont szállítási költség és kezelési nélkül értendõek. Az esetleges szállítási és kezelési költségek a Felhasználót terhelik és a rendelés végén a számlázáskor a kiválasztott termékek mellett szállítási költségként szerepelnek.

A ajtodhoz.hu-nak jogában áll bármelyik pillanatban módosítani az árait, rendeléskor azt az árat vesszük figyelembe, amely a rendelés pillanatában a honlapon szerepel.

5. Csere

Csak eredeti csomagolásban visszaküldött, sértetlen árut áll módunkban visszavenni, amit még nem vett használatba. A visszaküldött áru sértetlenségét (termék sértetlensége, eredeti csomagolás) munkatársunk ellenőrzi. Ha Ön a terméket használatba vette, illetve nem tudja hiánytalan csomagolásban, sérülésmentesen visszajuttatni ügyfélszolgálatunknak, akkor nem áll módunkban visszavenni.

Amennyiben a termékről felbontás után derül ki, hogy bizonyítottan sérült és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a terméket ingyenesen kicseréljük.

Ha a csomag átvételekor sérülést talál a dobozon, kérjük rögtön az átvétel pillanatában jelezze a futárnak, akivel kárjegyzőkönyvet kell felvenni. Jegyzőkönyv hiányában nem tudunk szállítást érintő reklamációt elfogadni.

Termék cserét 14 napon belül kell jelezni, kizárólag abban az esetben tudjuk kicserélni!
Bármilyen cserénél a megrendelőt terheli a szállítási költség,ami a “szállitási módok” menüpontban található feltételek szerint kerül meghatározásra. Cserével kapcsolatos igényeit kérjük egyeztesse kollégáinkkal telefonon (06 30 382 91 63), vagy e-mailben (ugyfelszolgalat@smartdirekt.hu).

6. Rendelkezésre állás

Megrendelését a termék raktáron való rendelkezésre állásának megfelelõen teljesítjük. Ha az általad megrendelt áru a raktárkészletünkben nem áll rendelkezésre, akkor e-mailben 8 napon belül értesítünk ésmegadjuk, hogy milyen határidõvel tudjuk a kiszállítást teljesíteni.

Ha több árut rendelsz, és közülük vannak olyan termékek, melyek ideiglenesen nem állnak rendelkezésre raktárkészletünkön, akkor minden esetben kapcsolatba lépünk veled, ha van erre mód és megbeszéljük a kiszállítás menetét.

7. Szállítás

A Honlapon vásárolt termékeket az ország egész területére kiszállítjuk 1-3 napon belül

A szállításról bővebben a szállítási módok linken tájékozódhat.

Ügyfélszolgálatunk elérhetősége:

Tel: +36 30 382 91 63

E-mail: ugyfelszolgalat@smartdirekt.hu

Észrevételeidet és panaszaidat kérjük, írd meg nekünk a

ugyfelszolgalat@smartdirekt.hu e-mail címre.

Pénzvisszafizetési garancia

A ajtodhoz.hu-n megtalálható és minden itt vásárolt termékére 100 % pénz-visszafizetési garanciát ad.

Biztosak vagyunk abban, hogy elégedett leszel ezért minden, nem egészségügyi viselet célú termékünkre 100%-os, azonnali pénz-visszafizetési garanciát vállalunk a kézhezvételt követő 8 napban.

Ha bármilyen okból elégedetlen vagy, jelezd ügyfélszolgálatunknak, mi 8 napig kérdés nélkül visszaadjuk a teljes vételárat, amennyiben a terméket sértetlen állapotban és használatmentesen kapjuk vissza!

7. Elállás

Az átvételt követő 14 napon belül hívd ügyfélszolgálatunkat , ahol egyeztetni tudsz a pénzvisszafizetés lehetőségéről. Amennyiben élni akarsz a pénz-visszafizetési garanciával, eredeti csomagolásban és címkével küldd vissza a terméke(ke)t saját költségeden a címünkre. Mi a termék ellenértékét 30 napon belül az általad megadott bankszámlaszámra átutaljuk a teljes vételárat a szállítási költség nélkül.

Egyéb esetben a 17/1999. kormányrendeleben részletesen rögzített rendelkezések az irányadóak.

Az eladó követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

A vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket.

A termékismertetők és az árak esetleges elírásáért semmilyen felelősséget sem vállalunk!


Online fizetési tájékoztató


Tudomásul veszem, hogy a(z) Smart Direkt Hungária Kft. (1132 Budapest, Visegrádi utca 47/B) adatkezelő által a(z) ajtodhoz.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: név, e-mail cím, telefonszám, számlázási cím adatok és szállítási cím adatok.

A SimplePay mint adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff

Az online bankkártyás fizetések a Simplepay rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el.

 

Kérdések és válaszok internetes kártyás fizetésről


KÁRTYAELFOGADÁS

Mely bankok kártyái alkalmasak internetes fizetésre?

Minden olyan VISA és Mastercard/Maestro kártyával, mely internetes fizetésre a kártyakibocsátó bank által engedélyeztetve lettek, valamint a kifejezetten internetes használatra hivatott webkártyák.

Lehet-e vásárlókártyákkal fizetni?

Hűségpontokat tartalmazó, kereskedők/szolgáltatók által kibocsátott pontgyűjtő kártyákkal nem lehet interneten fizetni.

Lehet-e co-branded kártyákkal fizetni?

Bármilyen olyan co-branded kártyával lehetséges fizetni, mely internetes fizetésre alkalmas MasterCard vagy VISA alapú kártya.

FIZETÉS FOLYAMATA

Hogyan működik az online fizetés banki háttérfolyamata?

A vásárló a kereskedő/szolgáltató internetes oldalán a bankkártyás fizetési mód választását követően a fizetést kezdeményezi, melynek eredményeként átkerül a Bank biztonságos kommunikációs csatornával ellátott fizetőoldalára. A fizetéshez szükséges megadni kártyaszámát, lejárati idejét, és a kártya hátoldalának aláíráscsíkján található 3 jegyű érvényesítési kódot. A tranzakciót Ön indítja el, ettől kezdve a kártya valós idejű engedélyezésen megy keresztül, melynek keretében a kártyaadatok eredetisége-, fedezet-, vásárlási limit kerül ellenőrzésre. Amennyiben a tranzakció folytatásához minden adat megfelel, a fizetendő összeget számlavezető (kártyakibocsátó) bankja zárolja a kártyáján. Az összeg számlán történő terhelése (levonása) számlavezető banktól függően néhány napon belül következik be.

Miben különbözik az internetes kártyás vásárlás a hagyományostól?

Megkülönböztetünk kártya jelenlétével történő (Card Present) és kártya jelenléte nélküli (Card not Present) tranzakciókat. A Card Present tranzakció POS terminál eszköz segítségével történik. A kártya lehúzását és a PIN kód beütését követően a terminál kapcsolatba lép a kártyabirtokos bankjával, az engedélyező központon keresztül, és a kártya típusától, illetve a kártya kibocsátójától függően a VISA vagy MasterCard hálózaton keresztül. Itt megtörténik az érvényesség és fedezetvizsgálat (authorizáció). Az előbbi útvonalon visszafelé haladva a POS terminál (illetve a kereskedő) megkapja a jóváhagyást vagy elutasítást. A vásárló aláírja a bizonylatot. A Card not Present olyan tranzakció, melynek lebonyolításakor a bankkártya fizikailag nincs jelen. Ide tartoznak a levélben, telefonon, illetve az elektronikus úton (internet) lebonyolított tranzakciók, amelyek esetében a vásárló (kártyabirtokos) a tranzakciót biztonságos (256 bites titkosítású) fizetőoldalon bekért kártyaadatok megadásával indítja. A sikeres tranzakcióról Ön kap ún. engedélyszámot, mely megegyezik a papír alapú bizonylaton található számmal.

Mit jelent a foglalás?

A tranzakciót a bank tudomására jutásakor azonnal foglalás (zárolás) követi, hiszen a tényleges terheléshez előbb a hivatalos adatoknak be kell érkezniük, mely néhány napot igénybe vesz és az alatt a vásárolt összeg újra elkölthető lenne. Ezért a foglalással a levásárolt vagy felvett pénzt elkülönítik, foglalás alá teszik. A foglalt összeg hozzátartozik a számlaegyenleghez, azaz jár rá kamat, de még egyszer nem költhető el. A foglalás biztosítja azon tranzakciók visszautasítását, melyre már nincs fedezet, noha a számlaegyenleg erre elvben még lehetőséget nyújtana.

SIKERTELEN FIZETÉSEK ÉS TEENDŐK

Milyen esetben lehet sikertelen egy tranzakció?

Általában a kártyát kibocsátó bank (tehát ahol az ügyfél a kártyát kapta) által el nem fogadott fizetési megbízás; de bankkártya használat esetében ez lehet olyan okból is, hogy távközlési vagy informatikai hiba miatt az engedélykérés nem jut el a kártyát kibocsátó bankhoz.

Kártya jellegű hiba

  • A kártya nem alkalmas internetes fizetésre.
  • A kártya internetes használata számlavezető bank által tiltott.
  • A kártyahasználat tiltott.
  • A kártyaadatok (kártyaszám, lejárat, aláíráscsíkon szereplő kód) hibásan lettek megadva.
  • A kártya lejárt.

Számla jellegű hiba

  • Nincs fedezet a tranzakció végrehajtásához.
  • A tranzakció összege meghaladja a kártya vásárlási limitét.

Kapcsolati jellegű hiba

  • A tranzakció során valószínűleg megszakadt a vonal. Kérjük, próbálja meg újra.
  • A tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt. Kérjük, próbálja meg újra.

Technikai jellegű hiba

  • Amennyiben a fizetőoldalról nem tért vissza a kereskedő/szolgáltató oldalára, a tranzakció sikertelen.
  • Amennyiben a fizetőoldalról visszatért, de a böngésző “back”, “reload” illetve “refresh” segítségével visszatér a fizetőoldalra, tranzakcióját a rendszer biztonsági okokból automatikusan visszautasítja.

Mi a teendő a fizetési procedúra sikertelensége esetén?

A tranzakcióról minden esetben generálódik egy tranzakcióazonosító, melyet javaslunk feljegyezni. Amennyiben a fizetési kísérlet során tranzakció banki oldalról visszautasításra kerül, kérjük vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

Miért a számlavezető bankkal kell felvenni a kapcsolatot a fizetés sikertelensége esetén?

A kártyaellenőrzés során a számlavezető (kártyakibocsátó) bank értesíti az összeget beszedő kereskedő (elfogadó) bankjának, hogy a tranzakció elvégezhető-e. Más bank ügyfelének az elfogadó bank nem adhat ki bizalmas információkat, arra csak a kártyabirtokost azonosító banknak van joga.

Mit jelent az, ha bankomtól azonban SMS kaptam az összeg foglalásáról/zárolásáról, azonban a kereskedő/szolgáltató azt jelzi, hogy sikertelen volt a fizetés?

Ez a jelenség olyan esetben fordulhat elő, ha a kártya ellenőrzése megtörtént a fizetőoldalon, azonban Ön nem tért vissza kereskedő/szolgáltató internetes oldalára. A tranzakció ebben az esetben befejezetlennek, így automatikusan sikertelennek minősül. Ilyen esetben az összeg nem kerül terhelésre kártyáján, a foglalás feloldásra kerül.

BIZTONSÁG

A fizetés után figyelmeztetett a böngészőm, hogy elhagyom a biztonsági zónát. A fizetésem biztonsága így garantált?

Teljes mértékben igen. A fizetés folyamata 256-bites titkosított kommunikációs csatornán folyik, így teljesen biztonságos. A tranzakciót követően Ön a kereskedő honlapjára jut vissza, amennyiben a kereskedő oldala nem titkosított, a böngészője figyelmezteti, hogy a titkosított csatornát elhagyta. Ez nem jelent veszélyt a fizetés biztonságát illetően.

Mit jelent a CVC2/CVV2 kód?

A MasterCard esetében az ún Card Verification Code, a Visa esetében az ún. Card Verification Value egy olyan, a bankkártya mágnescsíkján kódolt numerikus érték, melynek segítségével megállapítható egy kártya valódisága. Az ún. CVC2 kódot, mely az Mastercard/Maestro kártyák hátoldalán található számsor utolsó három számjegyében szerepel, az internetes vásárlások során kell megadni.

Mit jelent a UCAF kód?

MasterCard/Maestro kártyák esetén az Ön kártyakibocsátó bankjától esetlegesen kapott egyedi kód. Ha nem kapott ilyet, hagyja üresen a mezőt.

hu_HUHungarian
hu_HUHungarian